Як подати інфоприводи небанально та перемогти негласні змагання у святковому креативі серед інших брендів? Замість традиційних форматів у медіа ми запропонували мережі супермаркетів АТБ упакувати комунікацію в комікс, і все вдалося!
(ключові послуги)
Ідеї та інсайти
Ключові повідомлення
Розробка реклами
Креативне промо
(мета)
створити креативне промо подарункових боксів АТБ до 14 лютого та 8 березня, а також заохотити аудиторію до використання зручного застосунку
(що зробили)
01
Комунікаційний аналіз
Провели брифінг з клієнтом, проаналізували попередні комунікації бренду до свят та розробили креативний формат для залучення аудиторії.
02
Креативний копірайт
Створили шість сценаріїв для коміксу з нативною інтеграцією подарункового боксу та застосунку АТБ, з яких обрали два найкрутіших
03
Візуал
Розробили яскраві ілюстрації до коміксів в айдентиці АТБ
04
Дистрибуція в медіа
Запартнерились з медіа ШОТАМ. Розмістили комікс на сайті, а також в соцмережах: Instagram, Facebook. X, Telegram
(результати)
2
креативні комікси
5
майданчиків дистрибуції в медіа
300 000+
загальне охоплення кампанії
(підсумок)
Відійшли від традиційних форматів у медіа, які губляться в інформаційному шумі. Інтегрували продукти у цілком життєві ситуації, знайомі кожному – муки пошуку подарунка, передсвятковий челендж “встигнути все”, щастя дарувати радість близьким, особливо коли це легко. Так, замість простісінького пресрелізу, ми вийшли з коміксами та отримали глибше занурення аудиторії через емпатію.